söndag 18 augusti 2013

Vill uppmana er

Här kommer en väldigt fin blogg...

Min kära mor som har sytt till vårt bröllop 130713.
Det blev en del som hon har sytt till denna stora dagen och kan bara säga TACK än en gång, det är så kul när man tittar tillbaka på fotona man blir så stolt över det hon gjort. Det är så fint med denna lila färg som jag och min man valt, riktigt mörklila ibland kan det nästintill bli blått. Min stora favorit färg är LILA och tror det alltid har varit det, så länge jag kommer i håg.

Här kan du följa ett av Inlägget eller vill du komma till hennes blogg direkt så välkommen hit---> http://littlepeaandmyra.blogspot.se/

Har tagit en av hennes underbara bilder som jag stolt vill visa upp...


Eller hur är det fint.
Det är två näbbklänningar med underkjol och små band till håret till våra små blombarn, en väst till vår lilla ringbärare. Näsdukar männen som ingick i vårt brudföljet samt kravatt till brudgummen.

Bruden alltså jag fick en klänning som jag fick äran att använda dagen efter på vår brunch, Love vid första ögonkastet.

Tusen tack mamma vi uppskattar allt du gjort för vårt bröllop 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar