söndag 10 april 2011

Så underbart väder!

Söndagen har kommit & klockan tickar på, jag & min underbara söta katt har varit ute på promenad & hon tycker om det så himmla mycket. Visst vill hon kolla i fåglarna som har gömt sig i buskarna & någon insäkt som flyger förbi. Såg några fjärilar, de är så fina.

Min älskade sambo kom hem för en stund sedan & jag har längtat efter honom. Han har varit på Brölopp i helgen, i Kalmar :-) det kan jag tänka mig att det var underbart att få vara med sin familj och njuta lite.

Jag njuter verkligen av dagarna fram till Påsk, då det bär av till blåkulla för att sedan inta skolans praktiska prov... men det är långt bort nu & jag vill inte stressa upp mig eller tänka för mycket på det. Jag kommer givetvis att klara det med bravur, men lite nervös börjar man ju bli. Det är slutet på skolan som man har varit i 2år, tiden går fort & äldre blir man ju:-)



Njut av det du har & tänk på att leva fullt ut.

Jag älskar hela min familj Kramar & pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar