måndag 21 juli 2014

Blått är flott




Som ni alla vet så älskar jag inredning och det är en av mina stora passioner här i livet. Vet tycker inte om att ha fint hemma och att få sin egen prägling på sitt hem. Det kliar mer i fingrarna nu när man har hus kan jag säga. Jag tycker om inredning och inspiration är super att få innan man bestämmer sig för något. Jag vill förändra vårt sovrum och matrum, båda rummen ska få en liten röd tråd. Jag tycker om blått och lantligt, så det är min tanke ev något rosa i matrummet som sedan kommer ta sig in i gäst rummet tillsammans med bruna toner. De bruna tonerna går in i vardagsrummet och det är det mer USA tema.
Jag kommer att lägga upp mycket om hem och inredning. Hoppas ni kommer tycka om det. Är det något du vill att jag ska skriva om så får du gärna slänga iväg några tips.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar