söndag 9 februari 2014

Inrednings tips till mitt hem...

Delar med mig av våra visioner och drömmar för vårat perfekta hem!

Inspiration till vardagsrummet och hallen uppe (de kommer gå lite i samma tema)
Golvlampor




Tv-bänkar – Snygga tv-bänkar som jag tycker om!
LIATORP Tv-bänk IKEA Lättrullade lådor med utdragsstopp som håller lådorna på plats.


Sedan kan man ju alltid byta ut knopparna på sina möbler så det blir sin egna stil... här hittade jag några snygga och stilfulla knoppar perfekt till badrummet eller varför ej på sin tv-möbel, vilket vi kommer göra! 
Återkommer givetvis med vilket/vilka motiv. 
Porslinsknopp Hjort Porslinsknopp Ros Knopp Stjärna Knopp Bless your heart Porslinsknopp Knopp Life is good

Jag har sedan innan en tre sits Ektorps soffa + att min älskade man överraskade mig tidigare idag med en tvåa samt en fåtölj + pall(jippi) Så då är sofforna klara! (en tidiga alla hjärtans dag present till oss båda. 

Dock får vi se vilken ny klädsel som vi önskar oss det kostar ca 2000kr, vilket jag tycker är ett bra pris för att få ny sting på äldre soffor, ny textil är perfekt. 

EKTORP 2-sits soffa IKEA Klädseln är lätt att hålla ren eftersom den är avtagbar och maskintvättbar. EKTORP 3-sits soffa IKEA Klädseln är lätt att hålla ren eftersom den är avtagbar och maskintvättbar.EKTORP Fåtölj IKEA Klädseln är lätt att hålla ren eftersom den är avtagbar och maskintvättbar. 



MATTAN som vi båda tycker om... 



BROOKLYN 160X230
Kuddarna har vi fått av mina föräldrar
U.S kudde 45x60cm classic   Club kudde 45x60cm polo blå/vit/röd   Randy kudde 45x60cm röd med stjänor
dessa har vi redan


Fina gardiner





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar