fredag 28 februari 2014

Detox och fettförbränning

I veckan fick jag ett ryck...
Jag har velat detta ett tag men ej varit redo, blev bla sjuk men nu mår jag bra så då kan jag börja med det jag tänkte.

Jag började i torsdags att göra ett test, i detta testet har jag fått veta min vikt, fettmassan mm. 
Det gör att man verkligen får ett bra svar på vad man gör med sin kropp!

Jag har tagit till mig detta och nu så tänkte jag osså börja göra en detox inne i min kropp då jag börjat med pure cleanser. Jag har hört att det ska vara riktigt bra - Vi får se! 

Sedan även börja äta Bio-T för att förbränna fettcellerna, behöver öka dem så det "sprängs" så jag får ut dem i från kroppen. Mår ej bra av för mycket fett! 


Jag kommer börja testa dessa i morgon och tills jag känner att jag är klar med kuren, tanke är fram till påsk. "Ej längre"

Så jag återkommer med resultatet om ca 1mån.

Nästa vecka blir det även en Cool Tech som jag gjort innan - få se om det kan bli ett bra resultat tillsammans med kostyillskotten. 

Givetvis är träningen och maten en del av detta, vilket jag kommer satsa på i 1 månad och framtiden fram över. 

Jag tycker om när våren är på väg det är så mycket ljusare ute vilket bidrar att jag kan börja cykla eller gå till tåget innan jag ska jobba... Det blir lite extra träning, sådant gillar jag. 

Nä nu blir det upp till sängen ska ju upp i morgon gymet väntar ju på mig. 

God natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar