tisdag 24 september 2013

3 månader = Julafton...

Julafton om 3mån... Tiden går fort och det är väl delade meningar i det. 


Jag längtar lite in i min framtid skulle på ett sätt önska mig tre stora saker i mitt liv, visst jag väntar med spänning om de sakerna kommer att uppfyllas inom kort. 
Vet att vissa saker ej går och bör aldrig skyndas på därför ska alla sakerna ta sin tid för att det bör komma i rätt tid. 

Är du nyfiken på vad jag önskar mig? 

Hmm nä jag vill sitta på det ett tag till men kommer defenetivt berätta när dessa önskningarna inträffar. Lite vill jag ändå hålla för mig själv. 

Njut av dagen och snälla ta vara på varandra där ute... 
Le och säg hej till någon du ej känner, garanterat att den personen kommer känna en stor glädje under hela dagen - du kanske gjort denna personens dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar