söndag 7 oktober 2012

HJÄLP, Rösta på vilken ring jag ska välja....

Detta är min förlovningsring....


& jag har börjat kolla samt testa några inför vigseln.

Någon av dessa blir det!
Vet dock ej vilken jag känner mest för & jag & min blivande kommer att göra en liten annorlunda sak. Han frågade nämligen om han skulle välja ut den & så sa jag, det låter trevlig.
Jag kommer välja 3st som jag tycker känns bra (förhoppningsvis) sedan väljer han den ringen han tycker passa mig så får jag se den i kyrka när vi svarar JA inför varandra. 

Romantiskt eller? 

1   2  
3   4  
5   6  
7   8  


Denna är så fin fast tror ej att den blir bra tillsammans med vigselringen dock...
Men kanske morgongåva, födelsedagspressen fyller ju 30år...   

9  

Vilken ring får din röst?  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar