söndag 10 juni 2012

Vilken helg!

Vad det har gott undan & ibland undrar jag vart tiden tar vägen. Jag har haft en bra helg! Jag har hunnit med mycket som varit på båten till Danmark för att handla lite öl, köpt sommar kort så jag kommer till jobbet. Sedan varit ute på Väla en bra stund för att leta efter någon klänning & tillslut hittade jag en på Casell."bild kommer senare" Jag hittade mina underbara glas som jag först hittade i annons ute på Väla för ett tag sedan & det var ju perfekt att de fanns kvar för dem önskade jag mig verkligen. Så det blev två lila som jag har druckit under hela helgen! Oki får ej upp några bilder jag tagit i helgen, så får komma med dem senare. Har varit & handlat för midsommarhelgen med, skönt att börja lite med den. Kram kram där ute, hoppas ni haft en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar