tisdag 3 maj 2011

Kör på!

Då är det Tisdag & nya tag som väntar denna veckan, är lite nervös eftersom jag slutprov i epelering i morgon & under fredagen väntar vaxning & pedikyr. Det här med slut prov är lite speciellt, men visst ska jag ju klara av det... det är bara att kämpa på. Mindre än 4 veckor så är jag klar & dessa 2 åren som jag har studerat till Hudteraput är över. Känns lite konstigt men det är lättande att känna att man kan rikta in sig på ett ordentligt jobb & äntligen kunna käna mera penagr, för det har varit tufft med bara studie lånet.

Jag har pluggat i 4 år men vilken erfarenhet jag har fått & en ny inriktinig i livet. Vad ska jag ha som nästa mål??? Man har ju hela tiden strävat efter att nå något nytt. Kanske bara ska vara ett litet tag & njuta av livet för en stund. Tänk att jag för 4 år sedan inte hade en anning om vad som skulle komma! Jag är glad att jag har tagit dessa möjligheter & att jag fick chansen att kunna flytta ner till Skåne då jag har hittat min dröm prins här nere & att vi nu bor på en sådan fin plats. Det känns underbart.

JA... nog om det!
Mina inbjudningar är klara & det ska skickas ut i veckan så att det kan bli något firande av min examen som akturiserad hudterapute den 27 Maj :-) längtar till det datumet!!!

Så för att göra mig nöjd så har jag lite att fokusera på & det är mig själv denna månaden :-)

Sköt om dig Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar